niedziela, 25 maja 2014

U kuzynek

Hej dzisiaj i wczoraj byłam u kuzynek w Węgrzcach . Było super ! W sobote ja i Hania ( to ta mniejsza blondynka pod spodem ) ponieważ że było bardzo ciepło zrobiłyśmy bitwe na wode byłyśmy całe mokre , więc musiałyśmysię suszyć . Po tem po południu poszłyśmy z Zosią (moją drugą kuzynką ) na festyn do kościoła . Były tam ciasta , waty cukrowe , loterie i inne . My na loterii wygrałyśmy badziewny termometr :-/ . Po festynie poszłyśmy na lody i do staniny koni gdzie tańczyłyśmy do piosenki ,, Wrekling ball " . Było śmiesznie ....
Drugiego dnia czyli dziś Hania miała rocznice komunni . Więc poszliśmy odświętnie ubrani . Po kościele znowu poszliśmy do koni Płomyka i Granata , wracaliśmy do domu na bosaka ! Potem znowu zrobiłyśmy bitwe na wode i zagraliśmy w kule z moją 2 letnią kuzynką Agą . A teraz wróciłam z tamtąt a szkoda bo jutro znowu szkoła !!!

1 komentarz: