wtorek, 7 kwietnia 2015

Mango lassi

Hej ! Ostatnio zrobiłam mango lassi ,które mi bardzo zasmakowało. Więc pomyślałam ,,Dam wam przepis'' no to daje ! :)

Składniki :
2 miękkie mango
1,5 jogurtu naturalnego
2-4 łyżek miodu (według uznania)
przyprawa do kawy i deserów

Ja wybrałam przyprawę Kamis...

Przygotowanie                                                                                                                                            

1.Umyj i obierz mango a następnie zmiksuj je na jednolitą paćkę z mango.                                                    
2. Do paćki dodaj jogurt . Wszystko razem wymieszaj.                                                                                
3. Dodaj miód i wymiksuj go razem z mango na jednolitą , żółtą masę.                                                           4.Rozlej do kubków i posyp na wierzchu przyprawą a następnie wstaw do lodówki na 15 minut.                   Smacznego !!!


  
Jeśli już zrobiłeś napisz w komentarzu czy smaczne ?! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz