poniedziałek, 5 stycznia 2015

Christmas time !

Hej! Tak, tak ... ostatnio nie pisałam ale były Święta Bożego Narodzenia :) Więc w tym poście chciałam wam opisać jak ja spędziłam święta. Ale opisze wam je bardzo krótko. No więc w te święta spędziłam u mojej babci , na wsi. I Nowy Rok też...( I co tu dalej powiedzieć... :p) A teraz zdjęcia moich prezentów...
                                                                          Prezenty

                                   
                                         ( Jak coś to to u góry to bluza z Femi Pleasure .)








1 lód to mój stary a 3 to mój nowy który dostałam. A panda... szukajcie rozwiązania w zdjęciach na dole :)
 ( Portfel Cropp)

 I to nie są moje wszystkie słodycze...
                                 A to prezencik dla Zuzi od mnie. ( Szminka Panda i czekoladki z Frozen)

                                               A to zdjęcia z przystrajania pierniczków !

                                                                Aaaaaa! Mam tatuaż !


                                                  A to śniadanie w Pierwszy dzień świąt .



                                                 A to sesja zdjęciowa na jeziorem w lesie.




                                                                             Zuzik :)


                                                                             I leże...

                                                            A to zdjęcia z innych dni....





                                                                            Gramy...
 A no i jeszcze dostałam najlepszą czekoladę na świecie czyli Toblerona ! O smaku słonego karmelu  z migdałami !!!!! I to już koniec. Jeśli się podobało to klikajcie że fajne i inne... :)




2 komentarze: