wtorek, 18 listopada 2014

Ulubieńcy lata

Hej! Tak jak obiecałam robię ulubieńców lata. No to zaczynamy :)
                                                                          Program na YT

Przez lato bardzo polubiłam Banshee. Robi świetne filmiki i ma super stronę internetową. ;)


Aplikacja na telefonie

Moją ulubioną aplikacją na telefonie jest icorn który zmienia ikony. Całe lato zmieniałam sobie różne ikony dzięki tej właśnie aplikacji.

Program społecznościowy

W lato bardziej polubiłam instagrama niz facebooka. Ale to może się jeszcze zmienić w następnych ulubieńcach !

Muzyka

W lato pokochałam 3 piosenki. I nie potrafię o nich zapomnieć!

1. Lilly Wood & The Prick - Prayer in C
2. Sia - Chandelier
3.Gotye -Bronte

Książka

W wakacje czytałam (no i jedną nadal czytam ) 2 książki. Które są pełne przygód i fantastyki. Naprawdę mi się spodobały!
Baśniobór 
Okup drapieżców

O czym marzę ?

W lato znalazłam i bardzo zaczęły mi się podobać takie trzy rzecz ! (a zwłaszcza 2 bo to ciastko ma kawałek czekolady w kształcie blizny Harrego Pottera) 

Te 2 kubki można kupić w sklepie internetowym od Banshee.

Ulubiona rzecz

W lato bardzo często używałam okularów przeciwsłonecznych i często rysowałam a najlepszy rysunek wsadziłam w ramkę , z moich ulubionych rzeczy była świeca która miała bardzo intensywny i słodki ale świeży zapach.




Jedzenie

W lato tata mój byłw Szwajcarii i przywiózł mi napój Rivella w którym się zakochałam ! Ma przepyszny sma i dość nietypowy smak i jest taka inna od innych napojów.

Kosmetyki

W lato zazwyczaj używałam 3 kosmetyków. Kremu nawilżającego który naprawdę świetnie nawilża skórę. Pomatke do ust o zapachu mleka i miodu oraz perfumy z adidasa o świeżym letnim zapachu.



Biżuteria

Moji rodzice byli w Paryżu , i przywieźli mi z niego 2 śliczne bransoletki z jednakowym znaczkiem. I praktycznie najczęściej je nosiłam i jeszcze kolczyki suwaki własnoręczną bransoletkę z dwoma delfinkami. Oraz w tamtym roku kupiłam sobie zawieszkę Hello Kitty i teraz mam ją zawsze przy kluczach do szafki szkolnej.




Jeśli wam się podobało i chcecie więcej takich postów piszcie w komentarzach :)

1 komentarz: